BON DIA!
COM ESTAU? ARA QUE COMENÇAM LA TERCERA SETMANA D'ESTAR A CASA, VOS PENJARÉ UN POC DE FEINA QUE PODEU ANAR FENT AQUESTES DUES SETMANES, FINS EL 8 D'ABRIL.
COM VOS VAIG DIR AMB LES FEINETES ANTERIORS, SÓN IDEES PER ANAR FENT UNA ESTONETA CADA DIA I NO PERDRE EL RITME.
MOLTS D'ÀNIMS, HO ESTAU FENT MOLT BÉ!
UNA ABRAÇADA BEN FORTA!!
- Llengües (Català i Castellà)
… Lectura diària (10-15 minuts). Podem triar un conte de casa o cercar una lectura a l’ordinador. Podem triar llegir en pal o lligada.
… Comprensions lectores: orals i escrites (anar alternant).
… Comprensió lectora mitjançant un dibuix. Veure fitxa apart.
… Inventar un conte o petita història a partir de dos personatges. Pots triar la parella de protagonistes que més t’agradin.
- girafa i formiga
- drac i nin/a
- samurai i geisha
… Fer i escriure una recepta dels crespells. Amb l’ajuda d’algun adult fer-la. En un full escriure: títol de la recepta, ingredients, preparació i dibuix. I després menjar-se’ls.
… Descripcions orals. Jugam a “Endevina què és”. Dins una capsa o bossa fica objectes que trobis per casa (joguines, colador, forqueta, jersei, …). Cerca una persona per jugar amb tu. Treu un objecte sense mirar i sense que te’l vegi l’altra persona i descriu-li fins que l’endevini.
… Mirar, escoltar un conte per youtube (una mà de contes) i respondre preguntes sobre el conte. Inventar-li un final diferent.
- Fitxa d’escriptura.SEPARAM PARAULES
- Ciències Socials:
…Treball de recerca sobre l’Univers. Continuar amb el treball sobre l’Univers.
Recorda que quan l’hagis acabat és important que l’exposis davant algú.
- Matemàtiques:
… Activitats plataforma bmath.
… Comptar de 0 a 100 i de 100 a 0, de 10 en 10.
… Comptar de 0 a 20 i de 20 a 0, de 1 en 1.
… Comptar de 2 en 2 o de 5 en 5.
… Escriu 3 maneres diferents de sumar 10.
……… + ……… + …….. = ……..
…….... + ……… + …….. = ……..
……… + …….... + …….. = ……..
(Aquest exercici es pot fer sumant 8, 12, 15, 20)
… Comptam doblers. Demana a un adult que te deixi bitllets de 10€ i 5€, i
monedes de 2€ i 1€.
… Completa amb l’anterior i el posterior.
……. - 30 - …….. ……. - 18 - …….. ……. - 49 - .......
……. - 21 - …….. ……. - 37 - …….. .…… - 56 - …....
… Dictat de nombres.
(6 - 15 - 34 - 20 - 65 - 41 - 16 - 90 - 58 - 72)
- Educació Artística:
A Plàstica, a més dels dibuixos proposats a les àrees de llengües:
- Fer pasta de sal (fitxa amb la recepta) i fer alguna figura. COM FER PASTA DE SAL
- Manulatitat: fer un laberint amb una capsa de sabates (fitxa amb les instruccions) COM FER UN LABERINT
Recordau a pensar què voleu fer i com organitzar el full, cartolina, ... Podem fer servir diferents dies per tenir un millor resultat.
-A la pàgina web http://www.ceip-diputacio.com/la%20motxilla.htm trobareu moltes activitats per practicar les diferents àrees.
- TEMPORALITZACIÓ:
- Dedicar 10-15 minuts cada dia a la lectura.
- Feines d’escriptura: uns 30 minuts diaris.
- Expressió oral: 10-15 minuts diaris.
- 30 minuts diaris de feineta de matemàtiques.
- Socials: dossier per anar fent al llarg d’aquests dies.
- Les activitats d’educació artística, a més d’estimular la creativitat, la imaginació… són un passatemps al qual podeu dedicar-hi tant de temps com volgueu.
bon dia nins i nines! primer de tot donar l'enhorabona perque segur que us estau portant de manera exemplar. Enhorabona. Ara posaré la següent tasca per religió la qual haureu d'enviar a l'email mariajoseramisperalta@gmail.com fent una fotografia ja que també ha d'anar acompanyada d'un dibuix!Veure el conte a youtube l’arca de noé, cal posar a la recerca “el arca de Noe sèrie mi pequeña bíblia 23 min’s”. Fer un dibuix d’aquella escena que més els hagi agradat. Enviar una fotografia de la tasca.
ResponElimina